با گوگل از خانه مردم عکس بگیرید!
سایت گوگل به تازگی، برنامه جالبی را(Google Earth) برای دستیابی به اطلاعات جغرافیایی و عکس‌های ماهواره‌ای نقاط مختلف زمین طراحی کرده که حاوی عکس‌های ماهواره‌ای از تمام نقاط کره زمین است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، با ورود به سایت http://earth.google.com می‌توان این برنامه را ذخیره و از امکانات آن استفاده کرد. همچنین پس از ذخیره برنامه و اجرای آن، می‌توان با انتخاب گزینه «fly to» و تایپ نام شهر مورد نظر در محل مخصوص، آنجا پرواز و عکس ماهواره‌ای آن را مشاهده کرد.


بخشی نیز به نام «Places» در برنامه وجود دارد که عکس‌های دقیقی از قسمت‌های دیدنی جهان است. شما می‌توانید با علامت زدن در جلوی همه آن نقاط و فشار کلید «F10» توری رایگان به تمام این نقاط داشته باشید؛ بنابراین در صورت انتخاب یکی از آنان، دکمه «Play» را زیر پنجره «Places» فشار داده تا به آن قسمت بروید. با استفاده از موس و یا خود برنامه نیز می‌توانید، بزرگنمایی یا کوچک‌نمایی کرده و به اطراف حرکت کنید.

عکس‌های موجود روی این برنامه، طی سه سال اخیر، با هواپیما و ماهواره گرفته شده و بنا بر روال خاصی «Update» می‌شوند، اما زنده نیستند. بیشتر شهرهای دنیا با وضوح تقریبی قابل رویت هستند و می‌توان پدیده جغرافیایی و ساختمان‌های دست‌ساز بشری را در آن دید.
با این برنامه حتی می‌توان خیابان‌بندی شهرهای مهم ایران را مرور کرد، اما برای بیشتر شهرهای آمریکا، اروپای غربی، کانادا و انگلیس، عکس‌ها با کیفیت بهتر و جزئیات بیشتری قابل رویت است.



نسخه ی نهایی 7.0 نرم افزار محبوب کمپانی Yahoo با امکاناتی جدید و زیبا عرضه شد !
کمپانی بزرگ Yahoo نسخه ی جدید از نرم افزار بسیار قدرتمند و پرطرفدار Yahoo! Messenger را عرضه نموده است .

از ویژگی های جدید و جالب این نسخه از Yahoo! Messenger می شود به ویژگی تماس تلفنی به هر کامپیوتر در هر گوشه از دنیا اشاره کرد و همچنین Offline صوتی و Voice Mail آن اشاره نمود که به شما اجازه می دهد صدای خود را برای تمام نقاط دنیا به صورت پیغام بگذارید ! مجهز بودن به Ringtone های مختلف برای تماس های گوناگونی که با شما گرفته می شود , ویژگی اشتراک گذاشتن فایل ها فقط و فقط با Drag&Drop از محیط ویندوز به محیط PM , ویژگی خوب Contact Card که با نگاه داشتن نمایشگر موس بر روی هر یک از Add list ها اطلاعات ان را به نمایش در می آورد . ویژگی جدید در Spam کردن ID های مزاحم و ناخواسته سبب می ود که از من بعد کسی نتواند مزاحم شما شود .

دیگر ویژگی جدید این نرم افزار بسیار قدرتمند در به اشتراک گذاشتن تصاویر می باشد و شما قادر خواهید بود تنها و تنها با یک Drag&Drop در محیط PM تصویر را بین خودتان و طرق مقابل به اشتراک گذارید ! ایجاد تغییراتی در بخش جستجو و Add کردن که به راحتی میتوانید به جستجوی دوستانتان بپردازید و یا از Add کردن و Add شدن با خبر شوید .

این نسخه از یاهو قادر است در خود پنجره یاهو به ججستجو ی کلمات بپردازد و هر کلمه و جمله ای را که بخواهید بلافاصله در موتور های جستجو به برایتان Search کند .

از نظر زیبایی و ظاهر نیز این نسخه از Yahoo! Messenger با خود Emotion ها ی زیبا و جدیدتری داراست ! همچنین تغییراتی کلی از لحاظ ظاهر در تمامی Emotion های خود ایجاد کرده که ظاهری بسیار زیبا تر به آن ها داده است . اضافه کردن Audible ها و IMvironment های جدید نیز بر زیبایی های محیط این نرم افزار افزوده است .در این نسخه ازYahoo! Messenger تمامی Email ها و Website هایی که در درون PM تایپ میشوند به صورت Hyperlink در می آیند. این نسخه ی از نرم افزار بزرگ کمپانی Yahoo نیز با تمامی نسخه های ویندوز سازگار و باز هم به صورت رایگان عرضه شده است.

حجم 8.25MB
دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد